یا صاحب الزمان (عج)

وَلْیَعْفُوا وَلْیَصْفَحُوا أَلَا تُحِبُّونَ أَن یَغْفِرَ اللَّهُ لَکُمْ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَّحِیمٌ(۲۲-نور)

یا صاحب الزمان (عج)

وَلْیَعْفُوا وَلْیَصْفَحُوا أَلَا تُحِبُّونَ أَن یَغْفِرَ اللَّهُ لَکُمْ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَّحِیمٌ(۲۲-نور)

یا صاحب الزمان (عج)

"همه گویند،به امید ظهورش صلوات
کاش این جمعه بگویند،به تبریک ظهورش صلوات"
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

آمریکایی ها احتیاج دارند به اینکه هارت و پورت کنند. میگویند رفتار ما ایران را تغییر داد!بله این را درست میگوید؛تغیرش این بود که نفرت مردم ایران از آمریکا 10 برابر شده و نزدیک شدن آنها به منافع جمهوری اسلامی برایشان دست نیافتنی تر شده ... ببینید چقدر دستگاه محاسباتی دشمن دچار اشتباه است که رِیس جمهورشان میگوید هر جمعه در تهران علیه نظام راهپیمایی است. لولا جمعه نیست شنبه است ثانیا تهران نیست و پاریس است.

بیانات در دیدار مسئولان نظام 24/2/1398


http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/42509/B/13980224_0342509.jpg

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۱۲
محمد امین حری

افطاری ساده در مناطق سیل‌زده کشور

«افطاری ساده» پویش همگانی است که پس از طرح دغدغه‌ی رهبرانقلاب در سال ۱۳۹۲ در خطبه‌های عید سعید فطر به راه افتاد و سال به سال در جامعه رواج بیشتری یافت. همزمان با رونق گرفتن این کار خیر و برای تبلیغ و ترویج بیشتر آن، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR هرسال از مردم شریف ایران درخواست کرده است که از افطاری‌های ساده -توزیع افطاری در سطح معابر عمومی- در محله یا شهرتان عکس تهیه و با هشتگ #افطاری_ساده در صفحه خود منتشر کنند تا به ترویج این سنت ارزشمند کمک شود.
‌‌
امسال، هموطنان عزیزمان در چند استان کشور درگیر سیل شده‌اند.
‌‌
توجه ویژه رهبر انقلاب به معیشت آسیب‌دیدگان و ادامه‌دار بودن پیامدهای سیل باعث شد تا با همراهی کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره) به کمک این عزیزان بشتابیم. برای همین تصمیم داریم با کمک شما، سنت حسنه‌ی افطاری‌های عمومی را به سمت مناطق سیل‌زده هدایت و اجرا کنیم.
‌‌
شما می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری #۴۴*۸۸۷۷*
و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۰۴۴ به نام کمیته امداد امام خمینی(ره)، در این امر شریک شوید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۸:۱۶
محمد امین حری

افول آمریکا و انتقال قدرت از غرب به شرق

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gifhttp://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gif «سیاست‌های متناقض»، «خروج از پیمان‌های بین‌المللی»، «بدعهدی و ایجاد تخاصم با کشورهای هم‌پیمان»، همه‌وهمه نشان‌دهنده‌ی آن است که آفتاب ابرقدرتی ارباب اسلحه یعنی ایالات متحده‌ی آمریکا به سر آمده است. متفکران و صاحب‌نظران که روزی جهان را بدون آمریکای ابرقدرت متصور نبودند، اکنون به جهان پساآمریکا نظر دارند؛ جهانی با هندسه‌ی قدرتی بر مبنای علم و اقتصاد که دیگر خبری از فشنگ و باروت در آن نیست تا مظهر ابرقدرت بودن، گسترش جنگ و تجاوز به کشور‌ها بشود. امروز «افول آمریکا»، داستان تخیلی بعد از جنگ جهانی دوم، رفته‌رفته برای اندیشمندان غربی واقعیتی نمایان می‌یابد. رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان در روز ۱۲ آبان‌ماه ۹۷ بحث مفصلی درباره‌ی «افول آمریکا» با توجه به قدت نرم و سخت این کشور انجام دادند. از این رو، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در گزارشی اجمالی، پدیده‌ی افول آمریکا را از دیدگاه برخی اندیشمندان غربی بررسی کرده است.

حتما ادامه مطلب را مطالعه کنید. بسیار مهم!

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۴۸
محمد امین حری

http://bayanbox.ir/view/8376455304967975325/Negar-06052019-164948.png

ستقام مجالس حسینیة مرکز الامام الحسین علیه السلام من قِبَلِ مؤسسها، آیة الله الشیخ عباس الکعبی الرمضانیة  من یوم الاثنین، لیلة ۱ رمضان ۱۴۴۰  الساعة: ١٠:٣٠ مساءا

مع فضیلة الشیخ قاضی نواصری

العنوان: الأهواز، حى لشکرآباد، شارع علوی الرئیسی، حسینیة مرکز الامام الحسین علیه السلام العلمی الثقافی

بسم الله الرحمن الرحیم *شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَیِّنَاتٍ مِنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ* به اطلاع عموم مومنین می رساند: 

 مجالس رمضانی مرکز علمی فرهنگی امام حسین علیه السلام در اهواز  از روز دوشنبه ۳۰ شعبان ۱۴۴۰، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ( *هر شب ساعت ۱۰:۳۰ شب* ) در حسینیه مرکز علمی فرهنگی امام حسین علیه السلام اهواز آغاز می گردد. 

سخنران:خطیب ارجمند حجت الاسلام و المسلمین شیخ قاضی نواصری

 مکان: اهواز، لشکرآباد، بلوار علوی، حسینیه مرکز علمی فرهنگی امام حسین علیه السلام.

پایگاه اطلاع رسانی  دفتر آیة الله کعبی
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۳۸
محمد امین حری

«حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسو‌ی‌فرد» نماینده‌ ولی فقیه در خوزستان، امروز بدون دعوت قبلی و با خودروی پراید و‌ بدون محافظ در مراسم بزرگداشت مقام معلم در اداره کل آموزش و‌ پرورش خوزستان حضور یافت.

عکس| تردد امام جمعه اهواز با پراید و‌ بدون محافظ


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۰:۴۵
محمد امین حری

بیانات در جلسه درس خارج فقه در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز سه‌شنبه (۱۳۹۸/۲/۱۰) در جلسه‌ی درس خارج فقه، توصیه‌هایی برای استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان و توجه ویژه به عبادت در سحرهای این ماه را بیان کردند.
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان متن و فیلم این بیانات رهبر انقلاب را به شرح ذیل منتشر میکند.


* دریافت و مشاهده فیلم
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۱۴
محمد امین حری

اگر کسی سی شب آمد و گریه کرد، کم‌کم شب سی‌ام، کمی طعم ابوحمزه با ذائقه‌اش آشنا می شود؛ کم‌کم حال دعا به او دست می‌دهد.

در ۳۰ شب رمضان، ۳۰ دور «ابوحمزه» بخوانید

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۲۲
محمد امین حری

شهرستان شوش به دلیل آب و هوای خاص در بهار و دارا بودن دواثر ثبت جهانی قطب مهم گردشگری استان خوزستان به حساب می آید و همه ساله در ایام نوروز گردشگران زیادی از این شهر بازدید می کنند.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۰۳
محمد امین حری

خدمت رسانی نماینده ولی فقیه در استان خوزستان حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در مناطق سیل زده استان.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۰:۵۸
محمد امین حری